19 Haziran 2010 Cumartesi

آذری قیز وحید شکرزاده - azəri qız Vəhid şükürzadə

دوزلو اوغلان وبلاگلارینین یاخشی اولماقی اوچون آتیل باتیل فروشگاهین دان آلیش وئریش ائدین

 



AZƏRİ QIZ

   BİR DƏNƏSƏN AZƏRİ QIZ  MƏN SƏNƏ QURBAN OLARAM

CAN  VERƏRƏM   EŞQİVƏ   MƏN  AZƏRİ   OĞLAN OLARAM

SƏNİN KİMİ GÖZƏL QIZA  HƏR  NƏ DESƏM AZ DEMİŞƏM

BİL Kİ FƏQƏT  GÜL  ÜZÜVƏ  BÜLBÜLE  XOŞXAN OLARAM

SƏN NƏ DESƏN MƏN ELƏRƏM DUNYANI RIZVAN ELƏRƏM 

QAN SALARAM CAN SATARAM DƏRDİVƏ DƏRMAN OLARAM

GƏR SƏNƏ ÇOX AŞIQ OLUB  HAMMISINA  GÖSTƏRƏRƏM 

 KÖNLÜMÜ  MƏN  YANDIRARAM  EŞQİVƏ SULTAN OLARAM 

DODAXLARUN  GÜL  KİMİDİ  GÖZƏLLİYİN  GÜN KİMİDİ 

EY QIZ SƏNİN GAŞ  GÖZÜVÜ GÖRƏNDƏ  HEYRAN OLARAM 

GƏR  MƏNƏ   LEYLA   OLASAN   AŞIQ O  ŞEYDA  OLASAN

MƏNDƏ SƏNƏ SÖZ VERİRƏM  MƏCNÜNE DOVRAN OLARAM


VƏHİD ŞÜKÜRZADƏ





 آذری قیز

بیر دنه سن آذری قیز من سنه قوربان اولارام
جـــان وررم عشقیوه من آذری اوغلان اولارام 
سنین کیمی گوزل قیزا هر نه دئسم آذ دئمیشم          
        بول کی فقط گول اوزوو بولبول خوشخوان اولارام 
سن نه دئسن من الرم دنیانی ریضوان الرم
 قان سالارام جان ساتارام دردیوه درمان اولارام 
گر سنه چوخ آشیق اولوب هامّیسینا گوستررم    
کونلومی من یاندیرارام عشقیو سولطان اولارام 
دوداخلارین گول کیمیدی گوزلّیغین گون کیمیدی      
ای قیز سنین قاش گوزووی گورنده حیران اولارام 
گر منه لیلا اولاسان عاشیق و شیدا اولاسان   
من ده سنه سوز وئریرم مجنون دوران اولارام

شاعیر : وحید شکرزاده

 

Hiç yorum yok: